Ten einde!

17 juni 2022 - Sanur, Indonesië

Onze reis is ten einde gekomen, nog enkele uurtjes op Indonesische bodem en dan een lange terug reis naar huis. We bezochten prachtige watervallen, uitgestrekte groene landschappen, rijstvelden, fantastische stranden en een ongerepte natuur, mooie tempels, we hadden modderpret  met een olifant, sliepen in 14 verschillende hotels, reisden naar twee andere eilanden, we liepen rond met honderden apen in ons vizier, en ga zo maar door… het is weer leerrijk geweest, we zijn een paar keer bijna opgelicht geweest, hebben gelachen, ons geamuseerd en soms toch ook wel afgezien. Sommige plaatsen zullen we echter snel vergeten en was niet echt de moeite waard achteraf gebleken. We begonnen onbezonnen aan een avontuur en de plannen die we toch van te voren hadden gemaakt hebben we niet nageleefd. We kunnen afronden en terug kijken op weeral mooie ervaring. Bali schrappen we ook weeral van ons lijstje af. Raad ik aan om naar Bali te reizen? Als je van natuur houdt en avontuurlijk bent aangelegd….Absoluut!… maar sla alsjeblieft de bubble dome over.

1. Nicky maes:
    17 juni 2022
    Prachtige verhalen telkens opnieuw.
    Prachtige foto's.
    Prachtig avontuur.
    Prachtig koppel.
    Dit nemen ze weer niet af en Hup naar een volgende Prachtige reis.
    Tot strak
  2. Elpedro:
    17 juni 2022
    Een goei reis terug naar Turnhout, reis beren.