Seadays

29 maart 2018

We hebben nu 2 "seadays", en we ontspannen rustig aan het zwembad met de nodige versnaperingen en drankjes. Je kent die dagen wel, niks moet en alles kan. Zo zijn we vandaag gaan muurklimmen op onze boot, hebben we een minigolfke gedaan en dan weer in en uit de jacuzzi. Tussendoor eens langs het buffet lopen, en naar de zwembad spelletjes kijken. Savonds hebben we steeds een showvoorstelling, en natuurlijk een gokje wagen in het casino hoort er ook bij. De vakantie loopt nu op zijn einde, het is zoooo goed geweest!!! Morgen komen we aan in Lauderdale waar we nog een nachtje op hotel gaan en het stadje nog wat verder verkennen. En dan is het tijd om huiswaarts te keren met alweer een fantastische herrinering die niemand ons af pakt!

1. Nicky maes:
    29 maart 2018
    Heel zeker deze vakantie nemen ze jullie niet meer af.prachtige vakantie,prachtige fotoos. Stiekem zijn de kids toch blij dat julie eindelijk bijna terug zijn.(tantie en nonkel kim) ale nog een beetje winnen nu de leste ker int casino he.en geniet nog van de laatste daagjes daar sister en broerie.breng aub het zonneke mee naar hier.
  2. Make:
    30 maart 2018
    jullie hebben de vakantie dik verdient, maar ben toch blij dat jullie terug komen haha